Compensatieregeling T-mobile: is dit niet voldoende? (#in)

Ik ben één van die T-mobile klanten die hinder ondervindt van capaciteitsproblemen op het 3G netwerk. Het 3G netwerk doet me regelmatig aan de begintijd van internet denken. Geen verbinding, of zo traag als dikke, eh, stroop.

Ik was dan ook blij met de aangekondigde compensatieregeling.

Van het formulier Dekkingsvragen word ik evenwel niet vrolijk.

  • Je moet voor elke locatie exact aangeven waar je het probleem ervaart (via de postcode). Ik ervaar problemen thuis, in de trein (o.a. Nijmegen-Roermond, op diverse plekken; postcode onbekend), bij mijn moeder in Kerkrade (een Duitse provider neemt het vaak over), op mijn werk, enzovoorts. De internetverbinding is eigenlijk op heel veel plaatsen traag.
  • Je moet de locatie specificeren. Daarbij moet je een keuze maken tussen: buiten, binnen, in de auto of in de trein. Ik heb dekkingsproblemen: thuis buiten, thuis binnen (als ik wifi heb uitgeschakeld), op straat, op mijn werk buiten en binnen, in de trein en in de auto. Op diverse locaties, dus.
  • Je moet een aantal data en tijdstippen noteren. Tja. Had ik dat geweten dan had ik het bijgehouden.

Als je de verschillende opties combineert, dan kom je tot heel wat in te vullen formulieren. Waarom niet gewoon een open formulier? Of is dit bewust ontmoedigingsbeleid?

Beste T-Mobile, is dit niet voldoende?

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Delen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.