Twitter binnen het onderwijs: geen geslaagde ordening (#in)

Je kunt natuurlijk een spijker met een knijptang in de muur slaan. Maar eigenlijk hebben we daar een hamer voor. Dat vind ik ook van een aantal toepassingen in de matrix over leren met Twitter (ik kan de originele post niet zo snel vinden). Twitteren is bijvoorbeeld geen passieve aangelegenheid (passiviteit en leren gaan m.i. ook niet samen). Reflecteren in 140 tekens? Mwa. Hebben we daar een andere applicaties voor?

Kijk ook eens naar de m.i. vreemde ordening. Waarom zitten Outside of Class Discussions tussen passieve en actieve studentactiviteiten in? En een back channel als passieve activiteit? Lijkt me niet.

De auteur heeft geprobeerd om diverse activiteiten via een assenstelsel te ordenen. Geen geslaagde poging.

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Delen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.