Hoe risicovol is het gebruik van toepassingen als ChatGPT?

Toepassingen als ChatGPT nemen op dit moment een hoge vlucht. Google komt binnenkort bijvoorbeeld met ‘Bard’ dat een beter en meer betrouwbaar alternatief moet worden voor ChatGPT. Hoe risicovol zijn dergelijke toepassingen? Deze vraag kun je m.i. niet los zien van de context waarin deze applicaties worden gebruikt. This content

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Lees verder

Hoe je de betrokkenheid van lerenden kunt vergroten met asynchroon online leren

Bij het vergroten van de betrokkenheid bij online leren wordt vaak gekeken naar de rol van de docent en naar live online leren. In Asynchronous pedagogy to improve student engagement beschrijft Hasti Abbasi hoe effectieve asynchrone online activiteiten kunnen worden gebruikt om de betrokkenheid van lerenden te bevorderen (gedragsmatig, emotioneel

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Lees verder

Zie ik je tijdens de volgende editie van de Next Learning?

Op 18 april 2023 vindt in 1931 Congrescentrum ’s-Hertogenbosch de volgende editie plaats van de Next Learning. Dit is toch wel de bijeenkomst voor leren en ontwikkelen in Nederland. Ik verzorg hier een sessie over ‘Hoe veranderen chatbots en chatGTP werken en leren?’. Zie ik je daar? This content is

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Lees verder