4C/ID gebruikersdag over onderwijs in de 21e eeuw

Het vier componenten instructiemodel (4C/ID-model) is een model dat je kunt gebruiken voor het ontwerpen van blended learning.  Er is ook veel onderzoek naar gedaan. Op vrijdag 20 april 2018 organiseren de Open Universiteit en Maastricht University in Nijmegen een 4C/ID gebruikersdag  met als thema Onderwijs in de 21e eeuw.

Volgens de organisatoren is de gebruikersdag bedoeld als ontmoetingsplaats waar gebruikers van het 4C/ID-model elkaar kunnen inspireren met voorbeelden van succesvolle ontwerpen en kennis kunnen delen omtrent verdere ontwikkelingen van het model. Tijdens deze dag houden de grondleggers van dit model, Jeroen van Merriënboer en Paul Kirschner, twee lezingen over programmatisch beoordelen in onderwijs gebaseerd op 4C/ID en over domeinalgemene vaardigheden in onderwijs gebaseerd op 4C/ID.

Verder zijn er interactieve sessies en intervisiesessies waar Jeroen en Paul cases van deelnemers rond uitdagingen en valkuilen bij het ontwerpen van onderwijs met 4C/ID bespreken.

De gebruikersdag vindt plaats bij de Radboud Universiteit in Nijmegen.

De kosten bedragen € 125-. Maar dan krijg je ook een exemplaar van de nieuwe editie van het boek Ten Steps to Complex Learning van Jeroen van Merriënboer en Paul Kirschner.

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Posted in Theorieën
Tags: , , , ,

Volg

Subscribe via RSS
mei 2018
M D W D V Z Z
« apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Archief

Categorieën

This website stores cookies on your computer. These cookies are used to provide a more personalized experience and to track your whereabouts around our website in compliance with the European General Data Protection Regulation. If you decide to to opt-out of any future tracking, a cookie will be setup in your browser to remember this choice for one year.

Accept or Deny

%d bloggers liken dit: